Продавець Інтернет-магазин "Mad-MarketShop" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
280 відгуків
+380 (95) 938-67-13  +380 (44) 334-72-18  Наші контакти 
+380 (95) 938-67-13
Mad-MarketShop
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін продуктів можливе протягом 14 днів після отримання продукту покупцем. Поворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення товарів належної якості Відповідно до Закону "Про захист прав споживача" - обмін та повернення здійснюється у разі, якщо отриманий товар є товаром належної якості. не був у використанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, блістерна упаковка. Терміни обміну та повернення товару Ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 робочих днів. Оплата зворотної доставки під час обміну товару здійснюється Відправником в обидві сторони Для обміну чи повернення товару Вам необхідно: Зверніться до нашого відділу якості, оформіть заявку на обмін/повернення. Отримає реквізити на обмін/повернення товару, надішле його Новою Поштою/Укрпоштою. Після відправки ОБОВ'ЯЗКОВО повідомити менеджера відділу якості номер ТТН. Цілісність та комплектацію замовлення необхідно перевірити на пошті, оскільки компанія не несе відповідальності за перевізника. У разі виявлення неповного комплекту чи дефектів після отримання компанія має право відмовити в обміні чи поверненні. Гроші при оформленні повернення зараховуються на надані реквізити клієнтом

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner